Godło, herb

Gimnazjum im.Bohaterów Akcji V2

w Sarnakach

Sarnacka Liga Halowa 2016

SARNACKA LIGA HALOWA 2016

Regulamin

I. Cel imprezy:

- Wyłonienie zwycięzcy ligi

- Promowanie aktywności fizycznej wśród mieszkańców gminy

- Integracja społeczeństwa gminy Sarnaki

II. Organizatorzy:

- Uczniowski Ludowy Klub Sportowy Sarnaki

- Zespół Szkół im. Bohaterów Akcji V2

- Urząd Gminy Sarnaki (Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych)

III. Termin zawodów

- 24 I 2016; 21 II 2016; 6 III 2016

IV. Miejsce zawodów:

- Hala Sportowa przy Zespole Szkół im. Bohaterów Akcji V2 w Sarnakach ul. 3 Maja 27

V. Organizacja rozgrywek:

A) Uczestnicy turnieju:

1. W imprezie biorą udział drużyny z terenów naszej gminy

2.  Każda drużyna liczy min 5 maks 12 zawodników – mieszkańców gminy. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo zaproszenie drużyny spoza gminy.

3.  Możliwe jest zgłoszenie 2 zawodników w drużynie spoza gminy. (jednocześnie na boisku może przebywać 1).

4. Składy drużyn wraz z nazwą należy zgłosić do organizatorów do 18 I 2016

5. Drużyny wpłacają po 50 zł kaucji zwracanej po rozegraniu wszystkich meczów, w razie rezygnacji
z gry w trakcie rozgrywek kaucja przepada.

6. Istnieje bezwzględny zakaz spożywania alkoholu i innych używek oraz przebywania podczas zawodów pod wpływem alkoholu lub innych używek!!

7. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo zmiany regulaminu

B) System Rozgrywek

1. Drużyny rywalizować będą systemem "każdy z każdym"

2. Mecze rozegrane będą w trzech bądź czterech terminach, zależnie od ilości zgłoszonych drużyn.

3. Punktacja: za zwycięstwo - 3 pkt. -remis - l pkt. -porażka – O pkt.

4. O kolejności zajętych miejsc decydują:

a) ilość zdobytych punktów

b) bezpośredni pojedynek

c) różnica bramek

d) ilość zdobytych bramek

e) rzuty karne

C) Przepisy gry:

1. Mecze trwają 15 min.

2. Mecze rozgrywane będą na hali według linii boiska do piłki halowej.

3. Wyjście piłki poza linie boczne oznacza wyjście piłki na aut

4. Aut wybijany jest nogą z linii bocznych.

5. Bramkarz może łapać piłką w polu bramkowym. Po wyjściu piłki za linie końcową bramkarz

    wprowadza piłkę do gry nogą.

6. Obowiązują rzuty rożne wybijane z narożnika boiska.

7. Rzuty wolne pośrednie i bezpośrednie wg interpretacji sędziego.

8. Przy rzutach wolnych zawodnicy stoją 3 m od piłki.

9. Zmiany zawodników w czasie meczu odbywają się na zasadach hokejowych

10. Za grę niedozwoloną, niezgodną z duchem fair play – zawodnik karany będzie wykluczeniem z gry

a) 2 minuty z możliwością powrotu na boisko - żółta kartka,

b) 2 minuty bez możliwości powrotu na boisko – czerwona kartka

c)  Wykluczenie  z gry w całym turnieju.

11. Za niedozwolone zagranie uznawane są:

a) Celowe faule

b)  Faule ze szczególnym zagrożeniem zdrowia przeciwnika

c)  Używanie wulgaryzmów

d) Agresywne zachowanie wobec przeciwników, sędziów bądź kolegów z drużyny.

12. Jeżeli drużyna grając w osłabieniu traci bramkę zawodnik ukarany 2 minutami powraca  do gry.

VI. Nagrody:

1. Zwycięzcy udekorowani będą medalami.

2. Drużyny z trzech pierwszych miejsc otrzymają pamiątkowe puchary.

3. Wszystkie drużyny otrzymają pamiątkowe dyplomy.

4. Nagrody indywidualne przyznawane są w kategorii:

a) najlepszy bramkarz

c) najlepszy zawodnik

d) najlepszy strzelec

 

SARNACKA LIGA HALOWA 2016

Regulamin

 

I. Cel imprezy:

- Wyłonienie zwycięzcy ligi

- Promowanie aktywności fizycznej wśród mieszkańców gminy

- Integracja społeczeństwa gminy Sarnaki

II. Organizatorzy:

- Uczniowski Ludowy Klub Sportowy Sarnaki

- Zespół Szkół im. Bohaterów Akcji V2

- Urząd Gminy Sarnaki (Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych)

III. Termin zawodów

- 24 I 2016; 21 II 2016; 6 III 2016

IV. Miejsce zawodów:

- Hala Sportowa przy Zespole Szkół im. Bohaterów Akcji V2 w Sarnakach ul. 3 Maja 27

V. Organizacja rozgrywek:

A) Uczestnicy turnieju:

1. W imprezie biorą udział drużyny z terenów naszej gminy

2.  Każda drużyna liczy min 5 maks 12 zawodników – mieszkańców gminy. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo zaproszenie drużyny spoza gminy.

3.  Możliwe jest zgłoszenie 2 zawodników w drużynie spoza gminy. (jednocześnie na boisku może przebywać 1).

4. Składy drużyn wraz z nazwą należy zgłosić do organizatorów do 18 I 2016

5. Drużyny wpłacają po 50 zł kaucji zwracanej po rozegraniu wszystkich meczów, w razie rezygnacji
z gry w trakcie rozgrywek kaucja przepada.

6. Istnieje bezwzględny zakaz spożywania alkoholu i innych używek oraz przebywania podczas zawodów pod wpływem alkoholu lub innych używek!!

7. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo zmiany regulaminu

B) System Rozgrywek

1. Drużyny rywalizować będą systemem "każdy z każdym"

2. Mecze rozegrane będą w trzech bądź czterech terminach, zależnie od ilości zgłoszonych drużyn.

3. Punktacja: za zwycięstwo - 3 pkt. -remis - l pkt. -porażka – O pkt.

4. O kolejności zajętych miejsc decydują:

a) ilość zdobytych punktów

b) bezpośredni pojedynek

c) różnica bramek

d) ilość zdobytych bramek

e) rzuty karne

C) Przepisy gry:

1. Mecze trwają 15 min.

2. Mecze rozgrywane będą na hali według linii boiska do piłki halowej.

3. Wyjście piłki poza linie boczne oznacza wyjście piłki na aut

4. Aut wybijany jest nogą z linii bocznych.

5. Bramkarz może łapać piłką w polu bramkowym. Po wyjściu piłki za linie końcową bramkarz

    wprowadza piłkę do gry nogą.

6. Obowiązują rzuty rożne wybijane z narożnika boiska.

7. Rzuty wolne pośrednie i bezpośrednie wg interpretacji sędziego.

8. Przy rzutach wolnych zawodnicy stoją 3 m od piłki.

9. Zmiany zawodników w czasie meczu odbywają się na zasadach hokejowych

10. Za grę niedozwoloną, niezgodną z duchem fair play – zawodnik karany będzie wykluczeniem z gry

a) 2 minuty z możliwością powrotu na boisko - żółta kartka,

b) 2 minuty bez możliwości powrotu na boisko – czerwona kartka

c)  Wykluczenie  z gry w całym turnieju.

11. Za niedozwolone zagranie uznawane są:

a) Celowe faule

b)  Faule ze szczególnym zagrożeniem zdrowia przeciwnika

c)  Używanie wulgaryzmów

d) Agresywne zachowanie wobec przeciwników, sędziów bądź kolegów z drużyny.

12. Jeżeli drużyna grając w osłabieniu traci bramkę zawodnik ukarany 2 minutami powraca  do gry.

VI. Nagrody:

1. Zwycięzcy udekorowani będą medalami.

2. Drużyny z trzech pierwszych miejsc otrzymają pamiątkowe puchary.

3. Wszystkie drużyny otrzymają pamiątkowe dyplomy.

4. Nagrody indywidualne przyznawane są w kategorii:

a) najlepszy bramkarz

c) najlepszy zawodnik

d) najlepszy strzelec

Newsflash